dimecres, 9 de febrer del 2011

...

« Escric perquè m'agrada escriure. Si no em semblés exagerat diria que escric per agradar-me a mi. Si de retop el que escric agrada als altres, millor. Potser és més profund. Potser escric per afirmar-me. Per sentir que sóc... I acabo. He parlat de mi i de coses essencials en la meva vida, amb una certa manca de mesura. I la desmesura sempre m'ha fet molta por.
                                                                                  Mercè Rodoreda, Pròleg a Mirall Trencat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada